Loader logo

Prototypy opakowań i produktów


Nie od dziś wiadomo, że sztuka skutecznej sprzedaży opiera się nie tylko na oferowaniu jakościowych produktów, ale także na detalach, które stanowią tło produktu i czynią naszą ofertę wyjątkową. Na tło składają się kontakt z Klientem, umiejętności argumentacji i perswazji, jednak równie duże znaczenie ma wygląd oferowanego towaru. Dopracowana estetyka wykonania i prezentacji produktu to połowa sukcesu.

Rynek poligraficzny dynamicznie się rozrasta i wychodząc naprzeciw potrzebom Klienta, proponuje nowatorskie, świeże i niezwykle oryginalne rozwiązania na dopieszczenie produktu i zwiększenie skuteczności sprzedaży.

Prototypy opakowań

Jak najlepiej zaprezentować Klientowi naszą ofertę? Rzeczowo i przystępnie. Trudno jest sobie wyobrazić rezultat, nie mogąc ani zobaczyć, ani dotknąć produktu, który chcemy kupić. Żaden model 3D, żadna wizualizacja nie pozwolą na w pełni komfortowe i praktyczne ujęcie tematu. Odpowiedzią na ten problem są prototypy opakowań, dzięki którym możemy dokładnie przyjrzeć się projektowi i  zawczasu wyeliminować ewentualne błędy i niedociągnięcia. Prototypy są tworzone z materiałów, z których ma zostać wykonane docelowe opakowanie – mają takie same wymiary, gramaturę i właściwości, dzięki czemu wiernie odwzorowują spodziewany efekt końcowy.

Jakie korzyści dają prototypy produktów?

Oprócz możliwości wypróbowania i korekty, ułatwiają współpracę z Klientem i  znacznie przyspieszają transakcję – nabywca dzięki szansie zobaczenia, dotknięcia i  przetestowania projektu, podejmuje decyzję o wiele szybciej i jest o wiele bardziej zadowolony, niż w przypadku konieczności ciągłego wprowadzania poprawek.

Odrobina luksusu

Co definiuje produkty z wyższej półki? Jakość, trwałość, wysokość ceny – to elementy bezsprzecznie charakterystyczne. Oprócz tych oczywistych cech, wszystkie produkty wysokiej jakości łączy jeszcze jeden wspólny mianownik – efektowne opakowanie.
 

Opakowania uszlachetnione


Opakowania uszlachetnione to wyjątkowy produkt dedykowany wyjątkowym przedmiotom. Charakteryzują się użyciem folii, grawerów, złoceń, tłoczeń lub polegają na zastosowaniu wyjątkowego kształtu – to one dodają produktom wyjątkowego szlifu i elegancji. Wielką zaletą, którą dają opakowania uszlachetnione jest absolutna dowolność konfiguracji takiego opakowania, ograniczona jedynie wyobraźnią. Można więc dobrać odpowiednie opakowanie w zależności od rodzaju produktu, który oferujemy, a także zaprojektować go wedle własnych upodobań.

Podobno 70 procent naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30 procent bazuje na właściwościach wyrobu. Zadbajmy więc o to, aby nasi Klienci poczuli się wyjątkowo, odpakowując nabyty produkt z eleganckiego opakowania. Wyjątkowe doświadczenie, które im zaoferujemy zaowocuje w przyszłości – chętnie do nas wrócą, a ceny będą grały niewielką rolę.